Cumartesi, Mayıs 28, 2011

23-30 Mayis Haftasi FIlmleri

1) REC
Blairwitch Project i seyretmedim, ama hakkinda cok sey okudum. REC, Blairwitch in cinema-verite tarzi cekilen ilk korku filmi olmasindan dolayi onu asamasa da, cok basarili ayni tarz cekilmis gerilim/korku. Not: 3-4 kez stresten filmi durdurmak zorunda kaldim.



Bolum 1, 2, 3, 4, 5, 6

Ucuncu bolumde Ewan McGregor tanistiklari bir ciftin 9 yildir dunyayi dolastigini duyunca ciftin bu kadar harcayacak zamanlari oldugundan dolayi nasil kiskanclik duydugundan bahsediyor. Ben de benzer hissi onlarin uc ayi icin hissettim. Kuzey Iskocya'dan baslayarak motorsikletleri ile Cape Town'a iniyorlar iki arkadas.




Muzikler cok guzel




seyrederken muzaffer ile kucuklugumuz aklima geldi. basit bir hikaye o kadar duru sinemalandirilmis ki.

Hiç yorum yok: