Cuma, Kasım 24, 2006

Yalınlızlık

Ne zaman yalnız hissedersin?
Kendin gibi hissettiren biri olmayınca.
Artık kendin olabileceğin biri kalmayınca.
Çevrendeki insanlar aynı kalabilir, fakat başka yöne doğru ilerlerler sen de gidiyor gibi yaparsin oysa senin sadece yansıman ordadır. Gerçek varlığın başka yerde kalmıştır.
Çevrendeki herkes kadar parçaya bölünürsün, onlarla aynı yere gidiyor gözükmek için. Ama herkesle aynı yerde gözükürken kendini unutursun. Kendini beslemeyi unutursun, kendini paylaşmayı unutursun, git gide varlığın silikleşir büzülür. Yansıman katılaşırken, varlığın şeffaflaşır.
En cok kimse ile olmadığın zamanlarda tekrar sevmeye başlarsın kendini, kimsesiz zaman geçirmeyi tercih etmeye başlarsın. Çevrendekilerden uzaklaşırsın çünkü artık kendini daha çok seviyorsundur.
Yanlış mı diye sorgularsın?

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevdim...Yasla da ilgisi varmi peki? Ya da o hep kendin gibi hissetigin insanlarla bile birlikteyken de olabilir mi? Yalnizligi gitgide daha fazla sevmek korkutucu biseymi?

Adsız dedi ki...

Sistemler insanlari yalnizliga itham eder. Bizler onu itham etmedigimiz surece yalnizlik bizim en degerli dostumuz kalacaktir. O yuzden dusunduklerinden ve hissettiklerinden sakin korkma. Sonucta en degerli dostunla birliktesin.

Adsız dedi ki...

durup bir baksam yüzüne bir çok şey anlatırsın
sen adamı derinden etkilersin ya sana desem
canım ne canım olursun nede yarim
sadece gülersin o temiz kalbin ve sesin
kişiliğin insanı alıp getiriyor ya
o na ne demeli hiç düşündünmü dışardan
nasıl duruyorsun neden se temiz bu kalbin
isterim kimse kirletmesin benim olmicanı bilsem de
sevdim seni
ihtimal koydum ihtimal çıkardım ve sen gerçekden
elde edilemessin sadece his edilirsin
e peki ben napiyim ben bir hiçsem hiçimdir
sadece mutlu ol cnm a.e.ol bye
bilinmiyen biri...

rakibe musal dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

bu yorum sadece insanı sinir ediyor.
her sey de ne kadar kolaya kaciliyor.
kolay olan, kolay tabii.
kaideye konulmayi sadece heykeller ister