Pazartesi, Nisan 30, 2007

28-29 Nisan Fİlmleri

  • Tokyo Godfathers
  • Corpse Bride
  • Fauteuils d'orchestre
  • All the Invisible Children
  • Kabhi Alvida Naa Kehna ffwd geçmek zorunda kaldim, harcanan parayı düşünüp üzüldüm.
  • Paris, je t'aime
  • The Secret Böyle bir filmin çekilebilmesine değil, yayılmasına şaşırdım. Çok iste senin de olur, bayağı çekimlerle sürekli bu tekrarlanıyor. Gösterilen örnekler (çok kaliteli canlandırma çekimleri ile!) ise kadın bir kolye beğeniyor, çok istiyor vitrinden içi gidiyor, kendi üstünde kolyeyi hayal ediyor, sonra kendisine bir erkek tarafından kolye hediye ediliyor! Çocuk bisiklet istiyor, istiyor, istiyor, bir büyüğü hediye ediyor.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Rakibe Rakibe,

Neden kıskandırıyorsun beni Rakibe? :) Bahsettiğin filmlerden sadece Paris Je'Taime'i izledim. Sen en çok hangi hikayeyi sevdin o filmde? (Bu arada ben hala hayvan kabusundayım, yazamadım of pof:))